آیا فیسبوک و دیگر شبکههای اجتماعی متنوعی که این روزها مردم را به خود مشغول کردهاند باعث خواهند شد استفادهکنندگان آنها خوشحالتر شوند؟ به نظر میرسد پاسخ منطقی و درست به این سؤال منفی باشد. یک نظرسنجی جدید نشان میدهد که از هر پنج نفر یک نفر گفته است در اثر استفاده از شبکههای اجتماعی احساس افسردگی میکند. این نتیجه البته ممکن است برای نسل زیر 30 سالی که شبکههای اجتماعی بخشی از DNA آنها شده است یا نوجوانانی که بهسرعت در حال از دست دادن تواناییهای ارتباطی بدون گوشی هوشمند خودند تعجبآور و قابل تأمل باشد. با این حال تقریباً از خیل بسیار سرباز ولایت...
ما را در سایت سرباز ولایت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 14:11